Účetnictví

Každé podnikání je specifické, proto volím individuální přístup, na základě Vašich požadavků. Prvním krokem je zavedení klienta do účetního systému a nastavení jeho základním údajů. Poté si určíme osnovu požadovaných výstupních informací (např. měsíční nákladovost, ziskovost, pohledávky po splatnosti, závazky po splatnosti apod.)
Vedení účetnictví a jeho zpracování Vám zajistím dle aktuálních zákonných norem. Doklady si mohu převzít v sídle vaší společnosti, případně provozovně. Rovněž Vám nabízím zpracování účetnictví v členění dle středisek, případně zakázek.

Nabízím komplexní zpracování účetnictví nebo daňové evidence (dříve jednoduché účetnictví):

– zaúčtování přijatých a vydaných faktur popř. zálohových faktur (v české a zahraniční měně, z EU a z jiných zemí)
– zaúčtování pokladních dokladů a bankovních výpisů (v české a zahraniční měně)
– zaúčtování závazkových a pohledávkových dokladů
– zaúčtování interních dokladů (zápočtů, mezd, apod.)
– vedení a evidence majetku (hmotného, nehmotného, leasing.) včetně majetku do nově 80. tis. – DHM
– účtování odpisů majetku
– vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
– navedení příkazů k úhradě
– zasílání přehledů stavu závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
– zastupování klienta před úřady na základě plné moci (FÚ, sociální správou a zdrav.pojišťovnami)
– poradenství – účetní, daňové
– příprava a zastupování při kontrolách (FÚ, sociální správou a zdrav.pojišťovnami)
– sestavení účetní závěrky
– zakládání Rozvahy, Výkazu zisků a ztrát a povinné Přílohy k DPPO do Sbírky listin v OR